FIA komise vydala manuál ke komunikaci mezi inženýry a jezdci:
POVOLENO BYLO:
- inženýr smí jezdci sdělit vlastní i soupeřovy časy na kolo a v sektorech, také ztrátu nebo náskok před soupeřem, jak v závodu, tak i v tréninku
- upozornění na defekt a na rozestupy mezi vozy
-
potvrzení, že jezdec rozuměl zprávě
- výběr směsi pneumatik pro další stint, informace o strategii soupeře a počet kol, které soupeř na stejné směsi odjel
- informace o počasí, o poškození vozu a o tom, kdy má jezdec odstoupit ze závodu
- počet zbývajících kol a týmová režie
- upozornění na problém na trati, strategie, upozornění na chyby a informace o poškození vozu
- výměna předního křídla při zastávce v boxech, povolení a zákaz používání DRS, zprávy o řešení problémů s DRS, změna nastavení přítlaku během zastávky
- porušení pravidel ze strany soupeřů a jejich tresty, náznaky problémů s vozem soupeře v závodě, informace o pravděpodobné strategii soupeře a informace o vlajkách a safety caru, povolání do boxů, změny strategie
- předávání vzkazů od vedení závodu.
ZAKÁZÁNO BYLO:
- informace o nastavení diferenciálu, o nutnosti šetřit palivo, o rozložení brzdné síly, o nastavení a používání spojky a o nastavení průtoku paliva
- změny v nastavení převodovky a v nastavení pohonné jednotky
- stav nabití a nastavení ERS, zahřívání pneumatik před startem
- nastavení výchozího nastavení a odpovědi na otázky jezdců typu: „Používám správné mapování motoru?“
- řazení převodových stupňů, tlak vzduchu v pneumatikách a jejich teplota a upozornění na teplotu a opotřebení brzd
- podrobnosti o sektorových časech ostatních jezdců a informace, kde je soupeř rychlejší nebo pomalejší
- všechny očividně kódované zprávy